Strategia promocji
Rozwój gospodarki sprawia, że dostępnych jest coraz więcej metod promocji. Zastanawiasz się, które wybrać do marketingu Twojej strony internetowej lub biznesu?
Tworzymy kompleksowe plany i strategie promocji, na które mogą składać się:
- Identyfikacja i wyznaczanie rynku docelowego na podstawie badań,
- Wyznaczanie celów promocji: krótkofalowe i długofalowe,
- Wybór metod promocji dostosowany do działalności oraz grupy docelowej,
- Koncepcja kampanii reklamowej,
- Wdrożenie produktu w rynek (wyszukiwarki internetowe, serwisy branżowe)
Najczęściej wybierane metody promocji:
- Pozycjonowanie w Google,
- Google Adwords,
- Promocje SMS - konkursy i rozwiązania mobilne,
- Promocja social media (facebook, google+, twitter),
- Telemarketing,
- Personal branding,
- Blogvertising,
- Reklama radiowa i telewizyjna
Jak widzisz metod jest bardzo wiele, jednak nasze indywidualne podejście do Twoich potrzeb sprawa, że strategia promocji Twojego biznesu będzie optymalna pod względem kosztów jak i efektów.